Sedm nejlepších motocyklových pneumatik pro zážitková dobrodružství v roce 2021

Sedm nejlepších motocyklových  pneumatik pro zážitková dobrodružství v roce 2021

Význam pneumatik nelze přeceňovat v žádné motocyklové dopravě, ani při dobrodružné jízdě. Pokud je zvolíte správně, čeká Vás skvělá jízda. Pokud je zvolíte špatně, může být jízda velmi náročná - a to je mírně řečeno. Výběr správné pneumatiky pro dobrodružnou jízdu není snadný úkol. Možnosti jsou zdánlivě nekonečné a dokonce i v rámci kategorie adventure se možnosti opět rozdělují podle druhu jízdy, kterou plánujete provozovat.

My se Vám pokusíme usnadnit rozhodování naším seznamem sedmi nejlepších pneumatik pro dobrodružné motocykly v roce 2021. I když víme, že se rádi ušpiníte a vyrazíte se svým velkým ADV do terénu, dobrodružná jízda v sobě neodmyslitelně zahrnuje i nějaké ty úseky na asfaltu, abyste se dostali k tomu dobrému. Z tohoto důvodu tento seznam rozdělíme na polovinu a budeme se převážně držet pneumatik pro jízdu na silnici a v terénu v poměru 50/50.

Tím získáte příjemnou směs gum, která pokryje různorodý terén. Jsou zde představeny v konkrétním pořadí. I když se Vaše jízda přiklání spíše k jedné nebo druhé straně, dobrou zprávou je, že téměř všichni výrobci, které zde vidíte, vyrábějí také pneumatiky na míru.

Pneumatiky Michelin Anakee Wild

Možná nevypadají jako pneumatiky 50/50 a o to jde. Místo toho společnost Michelin čerpala ze svých zkušeností ze závodů na vyčerpávající Rallye Dakar a dezén pneumatik Anakee Wild představuje její úspěch v nejnáročnějším závodě.

Odsazené bloky a zakřivené drážky běhounu se zarývají do měkkého a náročného terénu, aby našly přilnavost a vyvezly Vás ven. Mezitím konstrukce předního a zadního pláště v kombinaci s optimalizovanou hloubkou běhounu a výběrem směsi zajišťuje velkou odolnost a stabilitu na silnici. Plášť Anakee Wild je k dispozici také ve více velikostech, aby vyhovoval velkým adventure-touringovým a dual-sportovním kolům.

Mitas E-07+

Mitas E-07+ jede na úspěchu E-07 (bez plusu). E-07+, který nabízí vysoký kilometrový výkon a přitom dokáže projet náročným terénem, má zaoblenější profil pro lepší výkon na silnici.
Agresivní dezén chevronu mu dává všestrannost tím, že odvádí vodu na silnici a zároveň je schopen kopat do bláta nebo sněhu, aby našel přilnavost. Rozhodněte se pro verzi Dakar, pokud chcete tvrdší směs, nebo standardní verzi, pokud budete čelit mokřejší jízdě.

Heidenau K 60 Scout

V Heidenau K 60 Scout najdete vysoký obsah kaučuku. Jeho robustní směs v kombinaci s opásanou konstrukcí mu dodává dlouhou životnost jako silniční pneumatika. V závislosti na rozměru pneumatik si můžete všimnout, že dezén vypadá odlišně. To je výsledek nové směsi.

Různé velikosti mohou mít mírně odlišné dezény, ale všechny slibují vynikající přilnavost a stabilitu na silnici i mimo ni. Bez ohledu na design běhounu si všimnete robustních bloků, které vám pomohou najít přilnavost v různých terénech. A pokud Vaše aplikace vyžaduje elektronky, K 60 Scout jim vyhoví.

Continental TKC70

Díky kombinaci prvků velmi populárního TKC 80 s ContiTrailAttack 2 představuje Continental TKC 70 šťastné médium mezi schopnostmi v terénu a výkonem na silnici. Uvidíte, že blízko sebe umístěné bloky se hodí k lehkému až střednímu použití v terénu. Technologie duální směsi společnosti Continental umisťuje tvrdší směs do středu pneumatiky a měkčí na ramena pro lepší odolnost v přímém směru a lepší přilnavost v zatáčkách. TKC 70, který se zřetelně blíží jízdě po silnici, je stále schopen výletů po štěrku.

Continental TKC80

Pokud chcete OG v duálních sportovních dobrodružných kolech s opravdovým výkonem na silnici i v terénu, volte Continental TKC 80. Široké, robustní bloky dezénu se snadno prokousávají tvrdou špínou a bahnem a evidentně snadno zvládnou hardpack. Samočisticí vzorek běhounu pomáhá kousat bez ohledu na terén. Navzdory zřetelnému předpětí v terénu s TKC 80, zaoblený profil umožňuje pneumatice nabídnout překvapivě dobrou trakci a ovladatelnost na ulici. Takže zatímco TKC 80 zkosí více ke špíně, je to pěkný offset k TKC 70 výše.

Mise Dunlop Trailmax

Více než dva roky výroby je Dunlop Trailmax Mission seriózní pneumatika 50/50 s agresivním dezénem, který zajišťuje trakci v tvrdém terénu. Silné, rozmístěné bloky dezénu mají také funkci „step down“, která vylepšuje kontaktní plochu po počátečním kontaktu s písčitým terénem, aby Vás posunula vpřed.

Ovíjecí výstupky na okraji pneumatiky navíc pomáhají chránit pneumatiku před ostrými kameny a současně zvyšují trakci v terénu. Na silnici nové směsi pomáhají Trailmaxu udržovat vynikající životnost, zatímco hluboké drážky fungují na mokru efektivně a efektivně odvádějí vodu. S aplikacemi pro dobrodružná kola všech velikostí jej lze použít s duší nebo bez duše (závisí na kole).

Pirelli Scorpion Rally STR

Pirelli je v silničním světě dobře známá díky svým vynikajícím pneumatikám a Scorpion Rally STR čerpá část této inspirace v dobře zaoblené pneumatice 50/50 pro dvojí sport, sportovní cestování a dobrodružnou jízdu. Vizuálně můžete vidět design bloku, který bude dobře fungovat ve štěrku, (nějakém) písku a špíně. Aby tyto bloky chvíli vydržely na chodníku, je to složená volba šitá na míru dlouhověkosti.

Směs bohatá na křemík zajišťuje rychlé zahřátí i za mokra a chladu. A díky velkým blokům Rallye Scorpion rychle odvádí vodu, když je silnice mokrá. Inspiraci pouličních pneumatik lze vidět na zaobleném profilu, což umožňuje ovladatelnost inspirující sebevědomí na klikatých silnicích a zároveň nabízí slušnou přilnavost v terénu.

Ačkoli to není konečný seznam, těchto sedm pneumatik Vám poskytne dobré znalosti o možnostech dostupných na trhu a uvědomí Vás, co hledat, pokud jde o pneumatiku pro dobrodružnou jízdu.

I když hledáte něco specializovanějšího tak či onak, znalost toho, jak vypadá a nabízí pneumatika 50/50, Vám pomůže, když se podíváte na specifikace jiných pneumatik. Ať už tedy máte velký GS 1250 nebo malý duální sport, s duší nebo bez, pro každého je zde něco.