Terénní pneumatika General Tire Grabber AT3
"Pravá" terénní pneumatika vyvinutá s využitím nových technologií pro potřeby řidičů vozů SUV, 4x4 a terénních vozů, kteří chtějí kombinaci vysokých terénních schopností s bezpečným a jistým chováním na silnici.
Pneumatika Grabber AT3 je vybavena třemi novými technologiemi společnosti General Tire, které umožňují vysokou přilnavost na silnici i v terénu, lepší akustické vlastnosti a vyšší kilometrový výkon.
Tyto technologie se skládají z technologie "TracGen", která zahrnuje otevřenou konstrukci ramen, trakční hřebeny, které vývojáři nazývají "trakční kapsy", a lamely uspořádané pod různými úhly pro zlepšení záběrových vlastností.
"DuraGen", což je směs pryže, která poskytuje vynikající odolnost proti roztržení a zlepšuje kilometrový výkon v nerovném terénu. Tato kombinace konstrukčních prvků zvyšuje samočisticí vlastnosti běhounu, umožňuje dobré propojení s volným povrchem a poskytuje velký počet hran, které zajišťují přilnavost v každém směru.
Třetí technologie, známá jako "ComfortBalance", dokládá úspěch vývojářů při překonávání protichůdných zájmů jízdního komfortu na silnici a dobré přilnavosti v terénu. Vyvážená geometrie bloků běhounu s nízkou tuhostí a speciálně upravené uspořádání bloků ve středu běhounu snižují vibrace v pneumatice a zajišťují dobrý jízdní komfort na silnici.
Na mokrém i suchém povrchu si nová pneumatika Grabber AT3 vede stejně dobře jako její předchůdkyně, přičemž trakce na sněhu byla výrazně zlepšena. V terénu se zlepšila přilnavost v blátě a na mokré trávě a pneumatika vykazuje vyšší odolnost proti poškození běhounu než její předchůdce.
Pneumatika Grabber AT3 bude k dispozici ve 44 rozměrech pro ráfky o velikosti 15 až 20 palců, dalších 20 rozměrů LT a C bude následovat. Tyto pneumatiky jsou schváleny pro rychlosti do 150 km/h a jako celoroční pneumatika je Grabber AT3 opatřena značkou M+S a symbolem sněhové vločky, která označuje bezpečnou jízdu na zasněženém povrchu.
Tato pneumatika nahradila pneumatiku General Tire GRABBER AT2.
Výhody
- Maximální životnost běhounu v náročných terénních podmínkách díky pokročilé směsi odolné proti prořezávání a odštěpování.
- Zesílené bloky běhounu se sníženou deformací bloků v kontaktní ploše zajišťují větší odolnost bloků běhounu
- Snížené poškození pneumatiky kameny a úlomky díky nárazníkům kamenů umístěným v drážkách
- Velké boční výstupky na horní straně bočnice chrání tělo pneumatiky před kameny a úlomky
- Stohovaná deformační žebra chrání horní část bočnice před proražením tím, že odrážejí překážky od těla pneumatiky
- Otevřená ramena běhounu zlepšují samočisticí účinky, které zvyšují trakci v blátě a na sypkém terénním povrchu
- Vynikající trakce v každém směru díky vysokému počtu záběrových hran v blocích běhounu
Zkušenosti zákazníků s tímto dezénem
Jakmile byly namontovány Grabber AT3, auto reagovalo mnohem lépe, ale především jsou mnohem tišší a na silnici je jízda s nimi mnohem pohodlnější.
Karel B.
Používám je na silnici i mimo ni. Žádný opravdu těžký terén, ale hodně polních cest a travnatých polí. Bez problémů koupím znovu.
Jiří S.
Jsou to velmi dobré pneumatiky, ve většině ohledů lepší než AT2. Skvělá kombinace na silnici i v terénu. Tahám velké náklady a poskytují velmi dobrou trakci na všech površích.
Kamil J.