Continental AllSeasonContact je celoroční pneumatika s letním zaměřením na trhu a soupeřem pro Michelin CrossClimate. AllSeasonContact kombinuje dobré zimní a letní vlastnosti a nejlepší valivý odpor ve své třídě.
Pneumatika AllSeasonContact je k dispozici v rozměrech 14 až 18 palců, šířkách 165 až 245 mm, průřezech řady 40 až 70 a rychlostních třídách T/H/V.
Pneumatika Continental AllSeasonContact je propagována jako pneumatika pro mokré a blátivé silnice a výrobce mezi jejími přednostmi vyzdvihuje "vynikající vlastnosti při aquaplaningu". Za to vděčí ramenní konstrukci s otevřenými rameny, zatímco vynikající přilnavost za každého počasí je funkcí směsi Traction Silica Compound, říká Continental, který také zdůrazňuje účinnost pneumatiky AllSeasonContact ve snaze snížit emise CO2 a ušetřit palivo.
Ačkoli se může zdát, že jde o méně extrémní verzi pneumatiky Michelin CrossClimate + s větším důrazem na přilnavost na mokru a suchu než někteří její soupeři specializovaní na sníh, ve skutečnosti se v testech na sněhu ukázala jako nepřekonatelná. Na subjektivní úrovni nabízela spoustu přilnavosti a trakce a byla skvěle vyvážená.
Jedna pneumatika, čtyři roční období VYLEPŠENÁ NĚMECKOU TECHNOLOGIÍ
Inovace celoroční bezpečnosti a účinnosti.
Plně kontrolovaná a vyvážená po celý rok
Na základě německé technologie a celé kompetence automobilového průmyslu nabízí Continental prémiové pneumatiky pro kontrolu v každé jízdní situaci.
Inovace celoroční bezpečnosti a účinnosti s pneumatikou AllSeasonContact
Perfektně se hodí pro širokou škálu vozidel, např. od Opelu Adam, Fordu Fiesta, Audi A3, Mercedesu třídy A a dalších.
Působivá přilnavost na zasněžených a mokrých zimních silnicích díky adaptivní celoroční směsi
Díky pryskyřicím Winter Performance Resins a vysokému podílu siliky v trakční směsi Traction Silica Compound zůstává nová pneumatika AllSeasonContact™ vždy pružná. Tato přizpůsobivost zajišťuje vynikající výkon na zasněžených a mokrých zimních silnicích.
Dobrý brzdný výkon na suchých a mokrých letních silnicích umožněný flexibilním celoročním dezénem
Jako spolehlivý společník přesvědčí nová pneumatika AllSeasonContact™ za jakýchkoli letních podmínek. Zodpovědná je za to kombinace otevřených ramen pro vysoký výkon při aquaplaningu a tuhého dezénu s minimem lamel pro lepší ovladatelnost a brzdění na suchých silnicích.
Nejlepšího výkonu ve své třídě v oblasti valivého odporu bylo dosaženo díky energeticky optimalizované celoroční konstrukci
Působivé snížení valivého odporu na základě optimalizované geometrie bočnic a optimální hloubky dezénu vede k výraznému snížení spotřeby paliva - bez kompromisů v oblasti bezpečnosti.
Výhody
- Velmi dobrá odolnost proti aquaplaningu
- Výjimečná trakce na sněhu
- Výjimečná ovladatelnost na mokré vozovce
- Skvělá ovladatelnost na sněhu
- Nízký valivý odpor/nízká spotřeba paliva
- Celoroční pneumatika
- Vynikající odolnost proti aquaplaningu
- Špičkový výkon za všech povětrnostních podmínek
- Je určena pro kompaktní a středně velké osobní vozy
- Adaptivní směs zajišťuje optimální pružnost běhounu v širokém rozsahu teplot
- Brzdnou účinnost zajišťují dlouhé hrany tvořené bloky a lamelami v ramenních oblastech
- Snížený valivý odpor díky optimalizovanému tvaru bočnic a hloubce běhounu.
Zkušenosti zákazníků s tímto dezénem
Původně testováno na velmi mokrých a rozbředlých polních cestách a navíc na 5-10 cm uježděného sněhu v horách. Zdálo se, že pneumatiky v těchto podmínkách fungují stejně dobře jako moje plnohodnotné zimní pneumatiky (Nokian WR D4). Brzdný výkon na suchu v rozmezí 0-8 stupňů se zdá být velmi dobrý, ale rychlé zatáčení a celková ovladatelnost na suchu trochu zaostávala za mými letními pneumatikami Pirelli, když se teploty blížily 8 stupňům. Řekl bych, že stále dostatečná ovladatelnost na suchu pro všechny jízdy kromě těch nejsvižnějších. První dojmy jsou dobré, je třeba více testů v zimě a na suchu, ale výkon na mokru byl příkladný. Zatím nedošlo k žádnému opotřebení, takže je příliš brzy na hodnocení opotřebení.
Alex S.
Po jízdě na "crossclimate" a "4seasonG" lze potvrdit, že tato pneumatika kombinuje vlastnosti Michelinu a Goodyearu. Na svém voze jsem měl před celoročními pneumatikami letní sadu Continental a speciální zimní sadu. Není pravda, že je vlastně zimní. úplně jiné v létě než zimní pneumatiky např. TS-830. Pocit na volantu je lepší než u Michelinu a Goodyearu. Pneumatika má skvělou trakci na sněhu a boční posez na rozdíl od třesoucího se crossclimatu. Goodyear je pohodlnější a tišší, ostatní je přibližně stejné. Continental však drží na suché vozovce lépe než goodyear.
Standa B.
Úžasné čtyřsezónní pneumatiky, výrobci zlepšili kvalitu těchto pneumatik a jsou téměř podobné zimním pneumatikám. Jsem ohromen přilnavostí na všech scénářích, zvláště na mokrých silnicích, jako jsou ty, které máme v Česku, příjemný komfort, téměř žádný hluk, pokud je porovnáte s mými starými zimními pneumatikami uniroyal…
Ctibor R.