Dezén Kumho Ecsta HS51
Kumho Ecsta HS51 je prémiová letní pneumatika určená pro osobní vozy. Byla navržena tak, aby motoristům poskytovala maximální komfort a nejvyšší úroveň bezpečnosti. Pneumatika Ecsta HS51 byla zkonstruována se vzorkem běhounu, který má široké boční drážky, které pomáhají maximalizovat množství vody, jež je při průjezdu zatáčkou odváděno z dráhy pneumatiky. Zesílený ramenní blok pneumatiky zlepšuje jízdní vlastnosti, zatímco jedinečné složení směsi má za následek působivé a spolehlivé jízdní vlastnosti.
V minulosti jste měli na výběr: buď pohodlí, nebo vysoký výkon, ne obojí. Nyní se situace změnila díky vývoji nové "harmonické sportovní pneumatiky" - Solus HS51 (Ultra High Performance) se špičkovým dezénem a high-tech směsí přináší to nejlepší z obou světů. Precizní ovladatelnost a brzdění v kombinaci s hladkostí a tichostí. Společně se silnicí v dokonalé harmonii.
Tajemstvím jejího úspěchu je výkonnost za mokrého počasí, kde se umístila na třetím místě, když předstihla pouze vítězný Continental a Bridgestone, a to s jasným odstupem od skupiny pronásledovatelů. Také pocitově se cítila docela dobře, se slušnou rovnováhou při průjezdu dlouhým zametacím pásem. V ostřejších zatáčkách tlačila do šířky, ale celkově působila pozitivně a progresivně. Přilnavost se projevila v zatáčkách, kde zvítězila, a při brzdění na mokru skončila třetí, asi tři metry za pozoruhodným Continentalem, ale s odstupem od zbytku skupiny. V aquaplaningu se ve výsledcích propadla, ale náskok v podélném testu byl poměrně malý.
Podobně těsný byl i test brzdění na suchu. Pneumatika potřebovala k zastavení asi o tři metry více než náš výrazný vítěz. Na suché trati byla méně skladná než na mokré, působila měkce a pomaleji ve srovnání s nejlepšími. Tato poddajnost se vyplatila druhým místem v testu hlučnosti. Její talent na mokru však znamenal, že se umístila na konci středu pole z hlediska valivého odporu.
Výhody
- Konstrukce dezénu s pevnými žebry zlepšuje brzdění na mokru a zesílenou tuhost bloků.
- Široké boční drážky pomáhají maximalizovat vytlačování vody a omezují hydroplaning.
- Uzavřené rameno se zářezy zlepšuje pevnost a jízdní vlastnosti.
- Lepší brzdění za mokra díky středovému žebrovému dezénu.
- Vynikající trakce a ovladatelnost na všech typech povrchů vozovek.
- Vysoký kilometrový výkon a rovnoměrné opotřebení pneumatiky po celou dobu životnosti.
- Velmi dobrá odolnost proti aquaplaningu.
- Výjimečná ovladatelnost na mokré vozovce.
- Velmi dobrá na mokré vozovce.
- Krátká brzdná dráha na mokré vozovce.
- Nově vyvinutá prémiová pneumatika pro luxusní vozidla.
- Maximální komfort v kombinaci s nejvyšší bezpečností.
- Vylepšený brzdný výkon.
- Vynikající trakce na mokré i suché vozovce.
- Vysoký kilometrový výkon a rovnoměrné opotřebení.
- Optimální ovladatelnost.
- Dynamický design.
Zkušenosti zákazníků s tímto dezénem
Výborná pneumatika na léto a dokonce i na zimu na mokré vozovce. Velmi tichá a pohodlná a vynikající přilnavost na mokru i suchu. Jedna z nejlepších pneumatik, kterou jsem si koupil a koupím si ji znovu.
Karel S.
Myslím, že se velmi snadno používá. Přilnavost na suchém i mokrém povrchu je velmi silná a není příliš hlučná, i když zrovna jedete po nepříliš kvalitních úsecích.
Tomáš P.
Přilnavost těchto pneumatik za mokra je velmi působivá a vzbuzuje důvěru. Přilnavost na suchu je velmi dobrá, i když možná mírně zaostává za dříve montovanými prémiovými pneumatikami Pirelli, ale pneumatiky Kumho jsou mnohem tišší, a rozhodně mnohem pohodlnější než dříve. Jízdní vlastnosti vozu jsou kompatibilní s pneumatikami Pirelli a pneumatiky Kumho se opotřebovávají poměrně stabilně a přijatelnou rychlostí. Líbí se mi. Podle mého názoru mají dobrý poměr ceny a výkonu a vyhovují mému stylu jízdy.
Lukáš D.