Dezén Dunlop SportMaxx RT
Dunlop SportMaxx RT je letní pneumatika s maximálním výkonem určená pro osobní vozy.
Pneumatika Sport Maxx RT (Racing Technology) konečně přichází a nahrazuje své neuvěřitelně úspěšné předchůdce SP Sport Maxx a SP Sport Maxx TT. Tato revoluční pneumatika kombinuje adaptivní směs a krátké brzdné bloky a díky technologiím odvozeným z motoristického sportu poskytuje lepší přilnavost a brzdění. Díky vylepšeným vlastnostem slibujícím neuvěřitelný výkon a vynikající úsporu paliva byl tento úžasný nový koncept navržen s geny skutečné závodní pneumatiky pro supersporty.
Řidiči s vysokým počtem najetých kilometrů by měli zvážit pneumatiku Sport Maxx RT. V testu valivého odporu získala prvenství a vytvořila si jasný náskok před svým stájovým kolegou od Goodyearu a dalších 20 až 25 % před ostatními soupeři.
Pneumatika Dunlop byla také jednou z nejtišších pneumatik, což je další velká výhoda pro ty, kteří pravidelně překonávají dlouhé vzdálenosti. Když k tomu připočteme druhé místo za brzdění na suchu, máme tu nejúspěšnější pneumatiku mimo testy na mokru, i když v našem testu ovladatelnosti na suchu skončila až osmá.
Dunlop SP Sport Maxx RT je letní pneumatika, která využívá rozsáhlé znalosti společnosti Dunlop při výrobě závodních pneumatik, aby Vám poskytla přilnavost a brzdění na úrovni motoristického sportu.
Dunlop navrhl pneumatiku SP Sport Maxx RT s intuitivní technologií směsi, která se přizpůsobuje podmínkám a poskytuje bezpečnou a citlivou přilnavost na suchu i mokru. Směs pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx RT obsahuje polymery, které se přizpůsobují konturám vozovky - pomáhají maximalizovat kontakt mezi pneumatikou a vozovkou, čímž zvyšují úroveň přilnavosti pneumatiky.
Kolem ramene pneumatiky vytvořila společnost Dunlop bloky "Short Braking", které zajišťují kratší brzdnou dráhu při jízdě vysokou rychlostí. Při brzdění se tyto bloky zvětšují, aby se větší část pneumatiky dostala do kontaktu s vozovkou.
Společnost Dunlop se snaží o úspornou konstrukci, a proto zajistila, že pneumatika má lehkou konstrukci, což snižuje valivý odpor pneumatiky a následně i emise CO2 při jízdě.
Sport Maxx RT je letní pneumatika, která slibuje "dynamický zážitek z jízdy". evo tuto pneumatiku důkladně otestovalo jak v testu pneumatik pro rok 2015, tak na silnici ve Velké Británii na voze Focus ST.
Díky asymetrickému dezénu po obou stranách kluzkého středového pásu dosahuje pneumatika Sport Maxx RT dobrých výsledků za mokra - a zejména v situacích s omezenou trakcí a při prudkém brzdění.
Během testu pneumatik tak dosáhla vysokého subjektivního hodnocení, a to i přes nižší přilnavost ve středním úhlu než někteří konkurenti. Stejně tak skončila pneumatika Sport Maxx RT na druhém místě v celkovém hodnocení aquaplaningu na rovině, ale na horším 6. místě (z 10) v hodnocení aquaplaningu v zatáčkách.
Výhody
- Adaptivní směs - polymer odvozený od motorsportu poskytuje zvýšenou přizpůsobivost povrchu vozovky a zajišťuje lepší přilnavost.
- Masivní vnější ramenní blok - zvětšuje kontaktní plochu ramen při průjezdu zatáčkou, zejména při vysoké rychlosti, a zároveň poskytuje lepší stabilitu a ovladatelnost.
- Krátké brzdné bloky - nové výkonné brzdné bloky pro zkrácení brzdné dráhy zejména při vysokých rychlostech.
- Optimalizovaná konstrukce - optimální rozložení materiálu snižuje tvorbu tepla a zajišťuje nižší spotřebu paliva.
- Lepší přilnavost a brzdění díky technologii odvozené od motorsportu.
- Adaptivní směs pro "závodní" přilnavost a lepší brzdný výkon.
- Masivní vnější ramenní blok pro vyšší stabilitu a lepší ovladatelnost v zatáčkách.
Zkušenosti zákazníků s dezénem
S pneumatikami a jejich výkonem během sezóny jsem velmi spokojen. Také s těmito pneumatikami jsem zaznamenal výrazné snížení hluku. Na rozdíl od původních namontovaných pneumatik je také tišší jízda.
Vlastislav M.
Nové pneumatiky jsou tišší než staré Continentaly a zdá se, že ramena se lépe opotřebovávají.
Čeněk J.
Vynikající výkon po všech stránkách a bylo cítit zlepšení trakce, což se přenáší i na jízdní vlastnosti. Koupím klidně znovu na svůj druhý vůz.
Ctirad L.